fredag 4 mars 2011

Slutet av marken

Jo tack, jag lever.
Jag känner egentligen att jag inte har något att skriva överhuvudtaget.
Jag trivs fortfarande som tusan på min nya redaktion. På måndag får jag åka till Göteborg över en natt för att titta innebandy, det blir spännande.

Annars är det skid-VM just nu och i dag är det höjdpunkten: herrstafetten!
Jag saknar Brasilien med jämna mellanrum. Då saknar jag främst mina värdsyskon och mina bebisar. Och då kan jag sakna dem väldigt mycket. Jag saknar dem nu när jag skriver det. Jag försöker så gott det går att inte tänka på det.

Annars väntar jag också på deklarationen. Det lät vuxet och förbannat tråkigt. Men förra året fick jag restskatta 10 000 jävla kronor. I år vill jag få tillbaka pengar! Och jag måste styra upp och lämna a-skattesedel till min nya arbetsgivare.

Men jag är ung och rolig ibland också. I morgon kör vi en utgång mitt i alltihop. Älsklings-Karin fyller för tusan år på söndag. Puss på dig!

Inga kommentarer: