måndag 21 mars 2011

Utlovat

I dag skulle jag också kunna ställa mig samma fråga som i går, varför?
Men i dag är jag på ett annat humör än i går så ordet varför skulle få väldigt olika innebörd.

I dag är jag reporter. Det är en lugn kväll där jag letat bandynyheter.
Inne på min fjärde raka arbetsdag av sju. Börjar känna mig lite mör men det är ändå lugnt. Ligger fortfarande back i sömn sen i helgen dock.

Gjorde en ansiktsbehandling i morse som var jätteskön. Det ingick lite ansikts- och nackmassage, sjukt positiv överraskning. Gav mig mersmak, och vilken tur att jag har ett massagepresentkort att utnyttja! Måste bara hitta en dag när jag är helt ledig (lättare sagt än gjort), man blir ju så sjukt groggy efteråt.

Och ni ska få en uppdatering på mitt hälsosamma leverne.
Förra veckan plöjde jag igenom 1 gympass, 1 simpass, 2 corepass, 1 stepup-pass, 1 spinningpass och 20 minuter extra på cross trainer. Och inte något i snaskväg från och med måndageftermiddagen. Inte ett minsta lilla fusk.
Sjukt nöjd är jag.
Den här veckan bli nog lite lugnare, men ska ändå hålla måttet. Jag mår ju bättre av det.

Inga kommentarer: