onsdag 25 augusti 2010

Förändringar

Snart drar jag iväg på spinning för tredje dagen på raken - det är strongt! Bra att få en rivstart när det varit på tok för länge sedan jag tränade regelbundet.

Nästa helg ska jag på Oskar Linnros, aka Kihlen. Jag var kär i den grabben i Snook när han var kaxig rappare. Sen var han minst lika cool i Maskinen där han kändes nonchalant. Nu när han går under sitt egna, riktiga namn, känns han plötsligt sympatisk och jag älskar honom ännu mer. Han måste vara den optimala artisten som man liksom aldrig tröttnar på, lyckas hela tiden förnya sig själv.

Ikväll ska vi köra på kräftskiva. Liksom, riktig kräftskiva. Hattar och nubbar och snapsvisor. Det ska bli hysteriskt roligt!

Parentes: Jag borde avvänja mig ordet "liksom", det låter otroligt oseriöst.

1 kommentar:

isabell sa...

Bra att dui börjar blogga igen!! och vi borde gå på något spinningpass tillsammans någon dag :D