torsdag 26 augusti 2010

Jag är jävligt medveten

Mina fingrar luktar kräftor.

Det var en trevlig skiva i går. En smula sliten är jag minsann i dag. Men kanske inte så illa som jag befarade.
Nu ligger jag kvar i sängen tills det är dags att tagga till för nästa fest, ikväll kör vi ju Stocken för tusan.
Jag tycker lite om att vara småbakis. Jag tittar på Top Model och känner för att göra chokladbollar, vilket jag kanske gör.
Det tråkiga med att vara bakis är man automatiskt blir lite deppig, alkohol har ju den inverkan på kroppen. Men, som sagt, det ändrar vi på i kväll.

Man utsätter sin kropp för en hel del olika utmaningar i alla dess former. Man borde ge sig själv och sin kropp mer cred än vad man gör. Man borde behandla den bättre och skydda den för alla tänkbara fällor.

Jag borde lägga lite pussel också. Det behöver jag i dag.

Inga kommentarer: