fredag 5 november 2010

Blandat

Det är inte menat att jag och Jennifer ska träffas. Jag vet inte hur länge vi har försökt planera ihop en dejt, men misslyckats. I dag hade vi en dag men då dök det upp andra omständigheter.
Vi har nu satt det till söndag. Det är bara att hålla alla tummar att det blir så!

Jag lät bli att äta något slags snacks söndag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag. I dag klarade jag det nästan men köpte lösgodis. Det var inte gott. Jag är besviken att jag köpte men stolt över att det faktiskt var äckligt.
När min jävla förkylning har lagt sig ska jag ta tag i träningen också. Och nu låta bli snacks i ett nytt femdagarssvep minst.

Jag behöver sömn. Det här mörkret gör en så sjukligt trött och i morgon väntar ett långpass på Sportbladet, där jag nu även blivit inringd till måndag. Det är bara att köra!

Sjukt tråkiga blogginlägg i dessa dagar. Nångång snart ska jag börja skriva spännande saker. Som att jag bokar min Brasilien-resa på måndag förmodligen. (Ska bara kolla lite grejer först). Därefter blir det mycket planering för det. Exiting!

1 kommentar:

U. sa...

jag tycker du borde uppdatera din design lite ;) en evighet sedan sist :D PUSS <3