torsdag 18 november 2010

Uppdateringar

Nu är allt betalat och jag har fått en packlista.
Ja, jag pratar reseuppdateringar.
Jag har blivit tankad med vaccin och det är inte slut än.
Men prio ett nu är nog egentligen att köpa en kameraladdare.
Det är väl det jag kan säga om resan.
Annars har jag jobbat sex dagar i sträck. Den ni! Så mycket jobbade jag inte när jag gick på schema. Hoppas att dagarna fortsätter att ramla in.
I helgen gör jag dessutom comeback som frilans på UNT. Konståkning i själva verket, som jag gör från Norrköping där jag ska hälsa på Karin!
Älsklings-Karin bjuder på finsittning och dylikt. Lär bli lika super som alltid!

Nej, nu kanske man borde ta och steka sig lite pannkakor.
Kan informera att jag har ont i hela kroppen efter ett pilates-pass i går och första simningen på typ ett år.
Och jag åkte bil med min bror i dag som övningskörde. Han kör fan bättre än jag redan... Men min prövotid går ut i morgon och jag har inte blivit av med mitt körkort så jag måste ju kunna köra ganska bra också.
Men som sagt, pannkakor!

Puss på er!

Inga kommentarer: