torsdag 25 november 2010

A man under cover

Ojojoj. En riktig jäkla slacker har jag varit de två senaste dagarna.
I går var det mjukisbyxor typ hela dagen och ingen aktivitet utöver diskning och slänga bort gamla tv:n. Äntligen! Nu finns det plats för julgranen. Fast satan vad jag och mamma släpade. Vi pratar om en riktigt jävla gammal, enorm och otymplig burk och fyra trappor utan hiss.
I dag har jag visserligen haft vettiga kläder på mig, men ännu ligger jag till sängs (14.01). Har lagat lite mat och satt ihop en jul-playlist på Spotify. Och preliminärbokat en intervju till ett kommande reportage till UNT.
Tänkte pallra mig ner till stan och köpa en julkrans av Petra som har världens bästa butik på Drottninggatan! Sen blir det nog lite julklappsspaning och massvis med träning!

Vi taggar för morgondagen också som erbjuder mig spinning och partaj.

Inga kommentarer: