söndag 21 november 2010

Ladda om

Så var en helg i Norrköping avklarad.
Underbart som vanligt att träffa på Älsklings-Karin. Slitet som vanligt att komma hem. Och då slappade vi bara i går. Fredagen sitter fortfarande lite i huvudet.
Kul att gå ut på ett annat ställe.
Små-bratz och 30+ män som raggar, men det är bara att hantera med "jag ska på toaletten..."
Gjorde ett kort inspel för UNT i dag och bevakade konståkning. Fick ett sent infall och började laga mat vid 21-tiden. Inte helt gott men mätt blev jag i alla fall.
I dagsläget har jag inget jobb inbokat. Kanske får jag en arbetslös vecka veckan som kommer nu, eller vad tror ni?

Jag vill shoppa nya fina klänningar på H&M men så blir det inte! Nu måste jag börja styra upp julinköpen. På söndag smäller det ju. Då ska det mesta upp!

Inga kommentarer: