måndag 1 juni 2009

Dagens

En kille, typ granne kom förbi och gav mig glass idag när jag låg och solade. Inte vilken glass som helst, utan Ben and Jerrys Mangosorbet, i en stor burk. Sen önskade han mig en bra dag. Den här killen måste jag nog hålla ögonen efter, jag menar han bjöd ju trots allt på glass!
Fast jag får inte äta glass nu egentligen. På torsdag ska jag leka modell så nu är det verkligen sista minuten-fitness som är grejen. Nu åt jag lite glass i alla fall, men jag läste faktiskt på paketet att sorbet är nyttigt och att det bara var 100 kalorier eller något, så det får jag leva med. Har ju trots allt gymmat i alla fall.
Nu var tanken att jag ska träffa min syster på stan för lite shopping. Men hon kan inte. Men jag tar mig nog till stan ändå. Jag gillar att strosa där själv. Och nu har jag faktiskt lite grejer som måste köpas. Sen ska jag passa på att förtidsrösta också.

Puss!

Inga kommentarer: