söndag 21 juni 2009

Wild horses

Det är så förbannat skönt att gå upp i tid när man är ledig. Man hinner få så mycket gjort. Jag har gjort väldigt många av dagens ärenden redan, och då är klockan liksom bara halv tolv.
Jag har städat lite, tvättat lite, börjat packa till Peace and Love (2 dagar kvar!!), handlat och duschat. Snart ska jag styra upp lite bak och matlagning. Här ska det bli ordentlig mat. Igår åt jag väldigt dåligt, jag känner av det nu. Helt vrålhungrig är jag. Sen är det roligare att laga mat när man gör det till fler än sig själv.

Men som sagt, Peacean ligger bakom kröken. Nu måste vi tagga till ordentligt! Åh, det ska bli så skönt att inte jobba på en vecka och bara festa, chilla och lyssna på grym musik! Sen sätter EP-säsongen igång. Jobb på tidningen i stort sett varje dag hela juli. Men det är kul! "Therese testar" fortsätter, i sommar blir det rally, rugby, friidrott och straffläggning i fotboll. Kul!

Puss!

Inga kommentarer: