lördag 13 juni 2009

Itchy

Ja, herregud. Hur många helgplaner har jag nekat den här helgen? Många. Känner mig lite som en eremit, tråkig. Men vad ska man göra? Jag är inte på humör och jag orkar inte.
Snart har ännu en vecka runnit förbi. En vecka med väldiga funderingar, paranoior, anpassningar och ovisshet.
Dock är jag inte den som deppar ihop, även om det just nu kan verka så. Jag liksom bara tar ett litet break och låter det gå ut över bloggen främst. Mitt vanliga jag är väl kanske lite disträ nu för tiden också. Men det är en övergående fas.
Om mindre än en vecka är det midsommar, om 10 dagar åker jag på festival. Jag vill bygga upp peppen. Och jag ska börja jobba på det.
Nej, usch. Problem är till för att lösas. Dåliga perioder är till för att överlevas. I slutändan löser det sig alltid ändå.
Om jag inte har fått cancer och dör förstås. (Nej, där sjönk jag i mina egna ögon.)

Puss!

Inga kommentarer: