måndag 29 juni 2009

Peace and Love

Hur i helvete ska jag kunna sammanfatta?! Jag tror jag kör på en hederlig "punktlista".

Festivalens camp: Camp Tramp! (Jag, Jennifer, Malin, Jossan, Julia, Sandra)
Festivalens dryck: Rekorderlig Cider Skogsbär 7.0
Festivalens mat: Skräp!
Festivalens väder: Obeskrivlig hetta!
Festivalens första "crazy happening": Ett luciatåg som var nakna på underdelen av kroppen, spelandes kubb (som de byggt själva av ölburkar och pinnar)
Festivalens höjdpunkt: När Jossan blev så arg att hon låste in sig i tältet och tappade bort nyckeln! (Jag fick lov att ta sönder dragkedjan... Två dagar senare upptäcktes en andra ingång på tältet)
Festivalens "levde upp till förväntningarna": Håkan Hellström! Timbuktu! Laakso!
Festivalens positiva överraskning: Keane, Hoffmaestro
Festivalens upptäckt: Jonathan Johansson
Festivalens sämsta: Flickan som nästan dog på Hoffmaestro, Jennifers stulna mobil, handklovar som såldes vid festivalstånden som senare användes vid en våldtäkt.
Festivalens maktgalningar: Funktionärerna!
Festivalens motion: Eviga promenader på det alldeles för stora festivalområdet.
Festivalens olycka: Tåget på hemresan krockade med två hästar.

Det finns så mycket mer. Just nu har jag förmodligen glömt minst hälften men jag kan ju återkomma om jag kommer på något.

Puss!

1 kommentar:

ulrika sa...

jag hade verkligen velat se lilla söta jossan arg!!!!!!! :D
krckade med två hästar? hur lyckas man! :D