onsdag 1 juli 2009

Rakt på sak

Jag känner att mina sommartakter är i gång igen. Ack jag minns sommaren 08. Då var det party, minst tre gånger i veckan.
Nu var jag på festival och festade typ fem dagar i streck. Och redan nu, tre dagar efter den urladdningen är jag redo för kalas igen. Förmodligen blir det utgång på fredag också.
Sommaren är årstiden då levern får ta mest skada. Men jag vill faktiskt tillägga att jag dricker betydligt mindre nu än för ett år sedan, tack och lov!
Då var det kul att bli stupfull. Det är det inte längre. Är man stupfull blir man sämre på att umgås och mingla. Det är det som jag föredrar och verkligen värderar högt nuförtiden. Kan det vara så att man börjar mogna på riktigt?
Det är vid fler tillfällen än ett som jag på senare tid känt mig väldigt vuxen och mogen. Fast det är vid fler tillfällen än ett som jag känner mig redlöst barnslig också. Men ändå.

Om du vill ha mig - nu kan du få mig så lätt
(Håkan <3)

Puss!

Inga kommentarer: