torsdag 30 juli 2009

We're caught in a trap

Igår kom vi inte in på BJ. Vakterna är väldigt fjantiga när det gäller killar. Och när de dessutom är 91:or är det nästan fördömt. Vi var besvikna. Men både jag och Malin kom fram till att det kanske ändå var det bästa.
Vi drog till Max, sa hej till Julia, sen hem för att sova. På köpet sparade vi ju pengar också. Men jag är jävligt utgångssugen, jag tror jag dör!
Men nästa vecka då kan jag parta järnet. Då är det inte jag som har ansvaret för tidningen längre! Då är sportchef Kjell äntligen tillbaka! Det har tärt enormt på krafterna att styra upp en hel sportdel helt själv, jag förstår inte hur han orkar. Jag tror inte att chef-delen inom journalistik är något för mig. Jag ska bara producera. Men det har varit en väldigt bra erfarenhet, herregud. Den här sommaren ska jag bre på om när jag sitter på kommande anställningsintervjuer.

Det är en förbannat skum känsla i min mage. Jag försöker stöta bort den, men det går inte riktigt. Det är min förjävliga klump som säger sitt igen. Men på något vis helt oprovocerat.
Ett bakslag igår var givetvis pommes stripsen och glassen jag åt. Men det skiter jag egentligen helt och hållet i. Jag är inte farligt fet och kommer inte att bli heller.
Jag funderar på om känslan kan sammankopplas med kritik, prestationsångest, oförståelse, stress och alla svin som man råker på. Det är helt enkelt en kedjereaktion. Men som jag skrev i föregående inlägg så är det sådant man får leva med.

Idag ska jag plocka blåbär och kanske åka roddbåt. Det blir härligt. Veckans enda lediga dag.

Puss!

1 kommentar:

Isabell sa...

På lördag min vän, dååå ska du ble drägg! ihihi :D;D