söndag 5 juli 2009

So you do?

Jag har en tant som jag redan har hyllat i några inlägg på den här bloggen. Men jag fortsätter att avguda den här kvinnan. Min älskade Majken. Idag var en dag då det fanns mycket tid över. Enligt schemat ska vi vara hos henne i tio minuter, jag stannade i närmare en timme. Vi bara pratade, men tiden flög förbi, det kändes verkligen som att hänga med en kompis. Hennes hjärta är så stort att det inte borde få plats i hennes kropp.
Och hon bara överöser en med komplimanger. Behöver man självbekräftelse och uppmuntring är det Majken man ska gå till. Åh, jag ska nog nästan börja gå dit på min fritid ibland och bara göra henne sällskap. Hon förtjänar inte att sitta ensam om dagarna.

En iakttagelse jag gjort på senare dagar är döda fåglar. Det ligger döda fåglar precis överallt. Jag undrar om det finns någon ny dold fågelinfluensa som inte upptäckts än. Jag ser minst två nya döda fåglar varje dag. Så, varning mina vänner, snart är en ny epedemi här...

Puss!

2 kommentarer:

Jennifer sa...

Läskigt med fåglarna...jag har dock inte sett någon sen den där på peacan...

Åh jag vill också ha en sån tant!

Hanna sa...

jaa, jag vet! :O jag har typ sett 4 st fåglar bara vid alexanders område där, förhoppningsvis är det katterna som är i farten och ingen konstig sjukdom