söndag 19 juli 2009

I can still recall our last summer

Jag har alltid trott att godis/chips/läsk/etc-försäljningen har varit störst på fredagar och lördagar. Det är då man tänker att folk helgmyser. Men idag gjorde jag en iakttagelse när jag själv gick för att köpa godis. Det är nog fan söndagar som är snacksdagen. Antingen är folk bakis, eller så är de deppiga över att helgen är slut. Hur som helst hade varje människa i kön något slags snask med i korgen.

Annars har jag haft ont i huvudet hela dagen. Jävla pissvädrets fel tror jag. Eller så har jag fått svininfluensan som har varit extra mycket på tapeten den här veckan. Speciellt på mitt jobb. Och eftersom unga är i den absoluta riskgruppen så är det i stort sett bara jag på redaktionen som kan räknas dit. Vi får se om jag överlever helt enkelt.

Jag måste jobba för effektivt. Nu sitter jag här och har inte så mycket att göra. Fast jag har massvis kvar innan deadline, bara att inget har ramlat in än. Det jag kan göra är klart, nu väntar jag på andras bedrifter.
Nej, kanske äter lite kakor och lyssnar på Mamma Mia-soundtracket istället.

Puss!

Inga kommentarer: