lördag 25 juli 2009

Stuck and reverse

En HELT ledig helg. Måndagens tidning är inte mitt ansvar. Och ändå kan jag inte släppa det. Men jag MÅSTE. Idag har jag så här långt sovit och läst bok. Snart ska jag träna och handla. Sen blir det förmodligen grillning mot kvällen (om det inte spöregnar).

Igår kväll gick jag väl ungeför upp två kilo. Chips, godis, jordgubbar doppade i choklad. You name it. Men vi hade det trevligt, jag Charlotta och Malin. Jag har även ätit lite rester till frukost, så nu behövs verkligen den där träningen. Herregud. Jag undrar hur min kropp mår egentligen. Jag vill inte veta. Men jag tar tag i det där i slutet på augusti, när arbetsperioden är över och jag har haft lite semester.
Nästa vecka jobbar jag på riktigt alla dagar förutom torsdag. Det blir intressant. Men jag tror att jag har grejer att fylla nästa veckas tidningar med.

Bloggen blir ju ofantligt tråkig när jag bara ska prata om mina arbetsbekymmer. Men för stunden är det det enda som kretsar i mitt huvud. Men imorgon när jag varit ledig hela två dagar i streck kanske jag har nya funderingar på spinn.
Vi får se helt enkelt.

Puss!

1 kommentar:

Pokus sa...

fan vad kul att du gillar boken, jag var lite rädd där ett tag att du skulle hata den och bara tycka att jag var dum i huvudet typ .. :P men den har faktiskt hjälp mig otroligt mycket, som sagt tror jag visst att tjejer tex ska ringa också ibland, men för oss - tjejer som GÖR saker lätt och ofta tar initiativ - kan den ändå vara typ en bra..påminnelse? Om hur man vill ha det egentligen, typ. Kram!