torsdag 30 juli 2009

Smells like

En lång promenad runt sjön. Hyfsat mycket blåbär. Hurtigheten var på topp och nu är jag helt slutkörd!

Under den långa promenaden hittade vi förklaringen till mitt snåla kärleksliv och otur med killar. Vi såg ett sammanband. Alla myggor och flugor och andra äckliga småkryp kretsade runt mig, bara mig. Trots att jag duschat i myggmedel. Och de flesta killar jag har dragit till mig har ju inte varit några höjdare, vissa skulle i alla fall kunna likställas med kryp. Så det är något med min lukt har vi konstaterat.
Jag ska göra mitt bästa för att byta lukt, hur det nu ska gå till? Men då är frågan vad man ska lukta för att tilltala de underbara, fantastiska killarna?
Vi funderade på Gevalia-kaffe. Eller att jag ska lukta bakning. Eller vanilj. Sen finns det en komplikation. Sin naturliga lukt tror jag kanske inte man kan ändra riktigt. Vi funderade på om jag skulle äta vitlök.
Jag, Charlotta och Fiffi är bäst på de geniala idéerna och teorierna. Varje gång hittar vi på något nytt revolutionerande.
Och nu som sagt har vi löst detta mysterium. Nu gäller det bara att jag antingen hittar ett kryp som går att leva med, eller att jag hittar en jävligt bra parfym.

Puss!

1 kommentar:

Malin Beschorner sa...

http://www.coolstuff.se/Passion_Feromonparfym

Kan vi båda behöva!