tisdag 14 juli 2009

En härlig mix

Nu har jag och Sara suttit på varsitt håll och gråtit över att vi längtar efter Måns Zelmerlöw. Han är för jävla vacker den mannen. Mina nya kriterier när jag är på jakt efter en framtida pojk är att han ska, om inte vara Måns, så någon som är jävligt i närheten av hans charm i alla fall.

Annars tror jag att jag för stunden är lite frustrerad. Det stod i mitt horoskop att jag kommer vara på dåligt humör imorgon, och jag tror minsann att det har börjat redan nu.
Inte så konstigt kanske eftersom jag är kattvakt åt en katt som kissar inomhus. Jävla äckelkatt!! (Ursäkta ordvalet, men minst två gånger om dagen får jag torka upp efter den - det är inte värt pengarna - aldrig mer säger jag bara!)

Imorgon är jag ledig!! Men det känns som att jag har massor att göra i alla fall. Men imorgon kan jag i alla fall göra det i lite av min egen takt. Det gör jag här på tidningen också, men det blir ju lite mindre pressat när man gör saker som inte ska läsas av 25 000 pers.
Aja, kanske ska ta en kaka till.

Puss!

Inga kommentarer: