måndag 6 juli 2009

Let's hetsa!

Det som såg ut att bli en tom sportvecka har nu blivit en fylld sportvecka. Det tycker jag om. Lite hets sätter krydda på tillvaron. Och det blir ju lite lättare att producera när det finns något att skriva om. Det har dröjt enda fram till nu, halv åtta innan dötiden började dyka upp, och då är det inte ens riktig dötid. Jag skriver texter inför kommande dagar. Men just nu behöver jag inte känna någon press. Men imorgon blir det hets igen. Och det är så vi gillar det.
En lite jobbig grej med att jobba på tidning är att man hela tiden ligger en dag före. Jag skriver ju för tisdagstidningen, så nu kommer jag resten av sommaren ligga en dag före alla andra. Kan ju också kännas lite hetsigt egentligen.
Två lediga dagar har jag ju till och med skramlat ihop den här veckan. Kanske tre, beror lite på hur lördagen utvecklar sig. Men onsdag, torsdag är EP-fria. Men ska fyllas med lite andra uppdrag. Bland annat lite jobb med mitt styrelseuppdrag i föreningen Barnens Värld, baka och greja till släktkalas, ha släktkalas, förhoppningsvis ska jag hinna bleka lite somriga slingor i mitt hår också. Det var min älskade tant Majken som inspirerade mig till det.
Hur som haver är veckan späckad!

Grattis till min lilla Ulka som fyller 20 idag!

Puss!

1 kommentar:

ulrika sa...

Danke än en gång!!
<3 pusss på dig <3