onsdag 22 juli 2009

You should be in the spotlight

Det är skönt när man inser saker. När man kan se hur saker kopplas samman och leder till något. Det är skönt när man förstår sig själv. Jag tror att jag har börjat förstå mig själv. I alla fall min senaste sinnesstämning. Det börjar kännas ganska klart nu. Och det är ju bra. Men jag vet inte om jag gillar det jag har insett heller.

Jag börjar bli festsugen. Men jag måste vila. Titta tv och läsa den fantastiska bok som jag fick av Virve i födelsedagspresent. En bok som jag tror hjälper mig att inse saker om mig själv och andra. Det gör mig både lättad men också frustrerad. Min sinnesstämning just för stunden känns som en typisk söndag. Jag ska nog skriva någon djup text idag. Jag kommer snart att ha en samling. Kanske skulle hitta någon som kan melodisätta?

Puss!

Inga kommentarer: