lördag 4 juli 2009

Innan nästa buss

Jag missade en buss. Blir därför fast i Enköping längre än väntat. Drygt, speciellt då jag jobbar tidigt imorgon. Åh, frustrationen bygger upp sig själv.
Ändå får jag lite saker gjort. Vissa idéer koms på igår, idéer som måste tas till vara på för det kan faktiskt bli något bra av det. Det gäller bara att jag tar mig tid och finner inspiration. Detta är nytänk på hög nivå.

Men alltså. Nu är det en jobbig känsla i magen. En känsla som helst skulle undvikas. Trolla bort. Allt skulle vara så enkelt om man inte brydde sig. Så, man kanske skulle sluta bry sig?

Nu inser jag också att det jag har ätit idag är en macka, en glass, en korv, två bullar, en chokladboll och en dubbeldaim. Mycket näring? Magkänslan kan ju födas därifrån också. Fast njaa.

Puss!

Inga kommentarer: