torsdag 16 juli 2009

Desperado

Idag är det reaggaespellistor som går på Youtube när jag jobbar. Svensk reggae. Hoffmaestro alltså. Jag är kär.

Imorse vaknade jag och kände mig väldigt upprörd. Jag hade drömt alldeles för jobbiga grejer. Usch säger jag bara! Jag svek vänner och gjorde saker som jag aldrig skulle kunna få för mig att göra. Och eftersom jag ibland är en vidskeplig person blir jag rädd att det kommer att hända på riktigt. Men nej, usch det får det verkligen inte göra!
Den upprörda känslan höll sig kvar i magen under hela förmiddagen. Den började släppa tack och lov när jag kom till Enköping och fick sätta igång med lite serious work stuff. Ibland är det skönt att jobba.
Imorgon kommer jag nog dock inte tycka det eftersom det är fredag. Då börjar jag tidigt. Och eftersom jag måste hinna med en hel del så går jag nog upp ännu tidigare. Imorgon blir det ju liksom party! Frågan är om jag vågar dricka. Den där drömmen fuckade verkligen up my mind. Alkohol i fel mängd brukar inte leda till bra grejer, men imorgon skärper jag mig helt enkelt. Psykfalls-sms ska försöka undvikas också. Den blir svårare dock...

Puss!

Inga kommentarer: