lördag 18 juli 2009

"Dricker jag mer så börjar jag grina"

Igår firade vi födelsedag. Väldigt lyckat tycker jag att det blev. Spontant. Lite för mycket folk och ändå så tyckte grannarna att vi knappt hade hörts. Så tipptopp helt enkelt.
Välförtjänt sliten idag givetvis.
Det är faktiskt väldigt skönt att ha en kväll helt utan ragg inblandade ibland. Men givetvis skickade jag ett sms som kanske inte skulle ha skickats. Fast på ett sätt så tror jag att det var bra, för idag känner jag mig faktiskt lugn på den fronten. Jag tror sms:et har hjälpt mig att släppa det lite konstiga taget som jag haft.
Dock kan man givetvis ge sig själv nya bekymmer och en känsla som infann sig igår har fått mig att tänka lite. Lite för mycket kanske. Vi får helt enkelt se.
Sen ett tillägg till alla er som tror att jag och Oliver gjorde något mer än att sova, mannen har tjej sen ett år förjösses, vi rörde inte varandra!

Nu väntar tre arbetsdagar då jag jobbar minst 12 timmarspass. Tjoho!

Puss!

2 kommentarer:

Jennifer sa...

Hahahaha vem sjutton trodde det?
Det var riktigt skoj! Och jag tror jag börjar återgå till att må normlt igen nu...kanske:P

ulrika sa...

haha jag antar att det kanske var en pik till mig flickan min men jag trodde faktiskt inte det skulle hända något mellan er...även om jag trots allt ville att det skulle det men det är en annan femma... haha (A)