fredag 3 juli 2009

För en lång, lång tid

Jag har åkt på en snebränna. Ena armen är betydligt brunare än den andra. Så störande! Nu när solen snart försvinner också. (Nej, jag är inte ytlig och fjollig, hehe.)

Snart ska jag testa mitt lokalsinne. Jag gillar att hitta små utmaningar till mig själv i vardagen.
"Hinner du göra det där under tiden som det där blir klart?" "Hur långt sms kan du skriva?" Och andra liknande fjanterier.

Idag är en sådan där dag när jag vill ha åsikter. Någon maffig åsikt att lägga fram och argumentera för och emot. Men för stunden hittar jag ingen åsikt. Men dagen är inte slut än. Det hinner kanske hända något som jag kan skapa en uppfattning om.

Jag är hungrig. Men det blir snart åtgärdat. Jag älskar att slippa laga mat men ändå bli mätt.

Puss!

Inga kommentarer: