onsdag 15 juli 2009

Varför är du så tyst?

Mamma var här. Jag fick en brödrost, vattenkokare och skurhink/skurmopp i födelsedagspresent. Hej vuxenpoäng!

Jag håller på att bygga upp en irritation. En irritation som på ett sätt inte finns eller ens är nödvändig. Det hjälper inte någon situation att jag är irriterad. Och egentligen är jag nog inte irriterad heller. Men fortfarande! Åh, jag blir frustrerad. Det blir jag. Jag tycker inte om att låta mig påverkas. Det gör jag verkligen inte.
Jag vet ju exakt precis vad som får mig att känna så här, men det finns inte så mycket jag kan göra åt situation. Det är väl det som är mest frustrerande.

Jag har min första sockerfria dag idag på jag vet inte hur länge. Det kan spela in i mitt humör. Jag börja känna ett farligt sug. Men jag ska stå emot. Herregud! Det är bara socker och är seriöst farligt för dig!

Puss!

Inga kommentarer: