onsdag 17 juni 2009

Jag är inte den som är den - jag är den andra

Idag skulle jag ha styrt upp min lägenhet. Framförallt diska. Men tyvärr är flickan en smula för sliten.
Hon hamnade på Bryggan igår och hade väldigt roligt! Gjorde av med lite mer pengar än tänkt på mat, men mindre på alkohol då ovanligt många var frikostiga och bjöd. Men det har ju varit skatteåterbäring i dagarna så det var väl därför.
En av killarna som bjussade på dricka var en bartender från Bj som jag har spanat in. Han började prata med mig. Han bjöd mig på dricka som sagt. Han ville dansa. Vi dansade. Sen känner han sig tvungen att berätta att han hade tjej. För min del spelar det ingen roll, och jag tycker att killar som har tjej ska få vara på krogen och ha kul och dansa med andra tjejer, men då tycker jag fortfarande att man ska göra tydligt från början att man är upptagen. För ens flickvän skull. Jag skulle inte bli sur om han dansade, men jag skulle bli sur om han försökte framställa sig själv som singel.
Jag fick dessutom två killar att hångla med varandra! Bara så där, rakt upp och ner. Jag blev så chockad så jag visste inte år vilket håll jag skulle titta.
Sammanfattningsvis en kul kväll! (Ber om ursäkt till Sara att jag var på vift hela tiden!)

Puss!

Inga kommentarer: