tisdag 19 oktober 2010

Barbiebenen är doppade i kolasås

Jag vill ha socker!
Det är helt tydligt att jag har ett beroende. I won't deny it.
Är hemma hos mamma och tvättar. På tiden när jag bodde hemma fanns det alltid någon kaka till hands eller lite glass. Nu är det tomt... Tog precis lite kolasås på fingret från förpackningen. Det kommer dock bara att hjälpa tillfälligt.
Men jag ska tvätta klart och stå emot. Eller äta upp kolasåsen...
Kör lite nostalgi med Backstreet Boys på Spotify samtidigt som jag funderar på hur jag ska titta på Real Madrid-Milan ikväll. Min fotbolls-vän Charlotta kan ju liksom inte. Och jag har dessutom inte rätt kanal.
Men det löser sig nog på något vis. Kan alltid köpa matchen och titta på datorn.
Nu kom mamma hem en snabbis och hade handlat. Om jag visste det så kunde hon ju ha köpt godis till mig! Kanske ger mig i kast och bakar istället!

Fotnot: Rubriken kommer från en låt som klass 6C gjorde i Vänge skola för många, många år sedan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju inte sno våran klasslåt bara för att ni i 6D hade dålig fantasti...!! Jag har allvarliga funderar på en stämning av grova mått. /Mattias