lördag 2 oktober 2010

Ja, jag är på väg nu

Är det okej att Björnbröder-musiken har gått och blivit en av min absoluta Disney-favoriter? (Ja, jag tjatar om Disney, men det får ni ta!)
Det finns så otroligt mycket sensmoral i Disney, jag bara myser och blir en bättre människa av att lyssna på sån musik.

Smakade nya Marabou Sensation med Oreokakor. Mitt motto brukar vara: Allt med Oreokakor blir gott. Det här var gott men absolut ingen sensation som namnet vill utge det för att vara. Lite av en besvikelse. För er information har chokladen tillsammans med färdiggjord chokladpudding varit frukost och lunch i dag. Som sagt, ett under att jag inte är fet och att jag överhuvudtaget har tänder kvar i käften.

Sen tipsar jag att kolla upp Kristoffer Appelquist när han var med i 100 procent på Youtube. Killen är sjuk i huvudet - och fantastisk rolig!

Inga kommentarer: