söndag 17 oktober 2010

Pain

Natten spenderades på akuten.
Det står klart att jag har urinvägsinfektion.
Jag har inbillat mig en hel del andra sjukdomar och sköterskorna tyckte att jag skulle vara gravid trots att det skulle vara omöjligt.
Gjorde mitt första graviditetstest på toaletten på Uppsalas Centralstation och det var givetvis negativt.
Efter dryga smärtor fick det bli akuten efter jobbet i går och tur att jag sjukanmälde mig till i dag.
Klockan tre i natt var de klara och nu får jag alltså antibiotika för urinvägsinfektion.
Har jobbat med den jävla infektionen sedan i onsdags så jag hoppas att medicinen hjälper nu.
Det märktes att jag är svår att tömma på blod. Tre olika personer fick försöka ta blodprov, på båda armarna. När det väl fungerade fick de knappt ut något. Ingen mumsbit för en vampyr med andra ord. (Om nu vampyrer skulle dricka blod från armvecket.)

Inga kommentarer: