måndag 4 oktober 2010

Nu är jag varm om natten

Mitt duntäcke var en succé. Högsta värmegraden på Ikeas skala.
Så otroligt skönt! Förstår inte varför jag inte ägt ett duntäcke tidigare.
Och det var ju julskyltning på Ikea! Jag var som ett barn på julafton för att slänga oss med floskler.
Jag älskar julpynt. Jag har redan börjat planerat hur julplaneringen ska arta sig. Och julklappsshoppingen! Jösses, om jag fick bestämma skulle jag vara ledig hela december. (Peppar, peppar, ta i trä – jag kan ju lika gärna vara arbetslös då så...)

Karin kommer till Uppsala i helgen och jag och Virve ska ha en Disneykväll på lördag! Jag vill ha helg nu! Men vi får klara av några arbetsdagar först.
Kanelbullens dag i dag och jobbet bjöd ju givetvis på bullar. Jag som skulle låta bli sockriga saker hela det här arbetspasset – tji fick jag!
Vi försöker igen i morgon.

Inga kommentarer: