söndag 9 december 2007

Det går som en dans

Sex timmars dans har det blivit idag. Plus två timmars skrivande om dans. Jag är hjärntvättad med diverse Barbados, Wizex, Kurt Fjordorz och alla annan musik som man kan höra på pensionärsrundorna på Viking Line. Men jag brukar inte klaga på den musiken, den har sin charm. Påtal om Viking Line så såg jag en man som åkte med den båten samtidigt som mig förra sommaren. Det är skumt att jag kommer ihåg det men jag satt och följde någon slags danstävling på den båten och han vann. Idag vann han också, det var lite coolt.

Nu sitter jag på redaktionen och är färdig. Dock kan jag inte gå härifrån förrän bussen går vilket är om lite drygt en halvtimme. Sen är jag inte hemma förrän typ halv tolv någonting och jag har inte en aning om jag har sovmorgon imorgon eller inte, skulle ju vara behövligt men vi får se vart det lider.

Jag tror att det är en fin vecka som ligger frmaför mig med ferrefest på lördag som den absoluta höjdpunkten, förväntningarna stiger för varje timme, ni kommer garanterat höra om den festen flera gånger under veckan. Men ha det så bra så länge.

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får man fråga vem som är sångare i Barbados nu? =P. Vad hade du för dig på Viking Line? =)

Tessguss sa...

hmm, jag vet faktiskt inte vad han heter men det är inte magnus carlsson eller fame factory-mathias, jag tror han heter chris om inte han också har hoppat av :P alltså jag var där med familjen för länge sen, gjorde nog inte så mycket