måndag 10 december 2007

Mätt!

Släkten var här idag. Det fikades i massor till äran av min lillasyster. Eftersom det enda jag åt under gårdagen var frukost, en banan, en liten daim och några godisbitar så hade jag lite energi att ta igen. Dock inte bara i form av fika utan mat också men nu mår jag illa. Ska "storhandla" med mor imorgon så att jag har lite mat hemma i lägenheten, hon gillade inte idén om att äta pannkakor tre dagar på raken. Ska skriva inköpslista.

Shit vilka meningslösa inlägg man skriver känner jag nu. Detta är inlägg 70 och jag måste säga att hälften inte har någon mening för fem öre. 75 % är skrivna som en ursäkt till att inte göra något annat viktigt och möjligtvis 15 % är skrivna med ett faktiskt budskap. Jag måste kanalisera mina tankar och se till att samtliga blogginlägg blir vettiga inlägg. det innebär inte att inläggen kommer att minska bara att de kommer bli mer intressanta.

Puss!

Inga kommentarer: