lördag 22 december 2007

Jag skäms!

Det har gått alldeles för länge sedan jag bloggade nu. Jag ber om ursäkt till alla er som använder min blogg som livselixir, jag förstår att detta har varit en nära döden-upplevelse, men som den helare jag är så återupplivar jag er nu.

Det finns så mycket man skulle kunna skrva om. Tro mig, jag har haft minst tre olika inlägg i huvudet men jag har inte kommit till skott. Men nu när jag väl sitter här så kommer jag inte ihåg dessa inlägg. Men nu är det jullov i alla fall och det är så himla nödvändigt. Man har ju inte känt sig lite sliten. Under lovet är tanken att man först ska fira lite jul, hänga med släkten, titta på lite innebandy, köra bil, festa till ordentlige på nyår och vila. Känns värt! Första halvan av lovet tänker jag hänga hemma i Vänge med familjen igen och ge upp det egna boendet, kan bli lite skönt, tydligen har min syster saknat mig. Hon har kommenterat massa bilder på bilddagboken där hon säger hur söt hon tycker att jag är, man blir rörd!

Snart ska Måns vara med på tv!!! Jag älskar Måns, hetast ever!
Nu ska jag köra på en cliffhanger tänkte jag... Ska titta in Måns så ska jag skriva om en massa spännande sen... To be continued!

Puss!

Inga kommentarer: