torsdag 13 december 2007

Träning

Jag har inte tränat på hur länge som helst. Man börjar känna sig som en riktig latoxe. Min ursäkt är förutom brist på tid, brist på pengar. Jag fick inte den lön som jag räknat med den här månaden och därför har jag inte råd att köpa nytt kort. Dock är det en jävligt dålig ursäkt. Jag har pengar ändå, även fast jag inte vill ta ifrån dem så skulle jag kunna göra det eftersom att jag kommer att få den där lönen. Att låna från sig själv liksom. Men icke! Man skulle ju kunna gå ut och gå också, men gör man det? Icke! Men faktum är ju att jag inte har tid heller, fast man borde alltid ta sig tid att träna. Men nu slutar vi älta det. Jag satsar efter nyår, så är det bara.
Nu när jag bor i lägenheten blir dessutom mindre av det dåliga ätandet och jag har massa trappor att gå i, så inte blir jag fet än på ett tag.

Nu ska psykologigrejen skrivas färdig.

Puss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet hur det känns, dessutom har jag ett träningskort som INTE utnyttjas. Det blir ett nyårslöfte för mig med. Bor du själv nu för tiden?

Anonym sa...

oj, hur hamnade jag här!! Det har jag ingen aning om... men kul va det i alla fall att titta in i en gammal klasskompis liv. Kram

Tessguss sa...

haha, shit va kul!! läget med dig?

mia sa...

jag vet något mer som du inte har gjort på superlänge; bloggat! skärpning va.
puss!