tisdag 4 december 2007

Åh! <3

Jag blir rörd!! Mina lärare är ju typ sötast! Föreläsning efter fyra timmars matteprov kanske inte är så sött, men lussebullar och mys musik är underbart! De är förlåtna! Nu väntar en föreläsning om deras ungdom, sista föreläsningarna med Anders innan han blir pappaledig. Jag kommer att sakna Tony och Anders föreläsningar så mycket! Vi har inte haft några på hur länge som helst och nu är det dags igen, bara för att det ska sluta snart igen.
Det kan verka stört att man sitter här och älskar föreläsningar men på riktigt så finns det inga som Tony och Anders, alla som har haft dem vet vad jag menar. Nu börjar det snart!!

(Matte C-provet gick nog kanske bra. Har faktisk väldigt svårt att säga, jag tror att jag får ihop några MVG-solar men jag tror inte att jag får tillräckligt med poäng, men jag vill att det ska kännas dåligt, det brukar resultera i ett bättre resultat, usch, man borde inte tänka på det alls)

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah jaa tony o anders föreläsningar e väldigt braa! dock spårar de för länge i vissa saker XD men matte-provet gick braa!!!