fredag 28 december 2007

Therese träffar, tröttar, tittar

På juldagen bar det av till farmor och farfar för att träffa fars del av släkten. Sedan sovs det över hos kusiner. Annandagen är troligen den tröttsammaste dagen i mitt liv tror jag. Jag var så jävla trött. sitter i kanske tre timmar och lägger pärlplattor med kusinerna, resten av dagen på soffan.

Det blir torsdag och upp tidigt ska jag och Karin shoppa på mellandagsrean. Vi är där när de öpnnar och tillbringar sedan cirka sex, sju timmar på stan i jakt efter den perfekta nyårs-outfiten och vi båda hittar den. Vi kommer att bli läckra som få!

Nu är det fredag och idag skulle det också upp tidigt. Bror spelar innebandycup och det är en njutning för ögat att se pojken spela. Minst en till match väntar i dag, förhoppningsvis två.

That was mitt jullov this far. Snart är det nyår, det blir kulers.

Puss!

Inga kommentarer: