lördag 8 december 2007

Skit!

Dans är skitkul!
Lucia är skitmysigt!
Julbak är skitkrävande!
Brottskod försvunnen är skitbra!
Sömn är skitnödvändigt!

Dagen har varit aktiv men ändå ganska så lugn. Vaknar klockan åtta av att tidningen ramlar ned i brevinkastet. Jag prenumererar inte på UNT, men där låg den och jag behövde gå upp i vilket fall. Efter julkalendern, kvart över nio bar det iväg till bussen för att ta sig till Enköping. Där var det Lag-SM i dans som väntade. Shit va mycket roligare det var än jag trodde, sjukt mycket folk och massa dunka-dunk. Dock fick jag inte se så mycket dans idag då det mest var fotografering av stillastående par som gällde och jag skulle se till så att vi hade namn på alla. Imorgon blir det dock mera danstittande. Efter två timmar i Enköping var det snabbt på busseb igen för att med hjälp av mamma ta sig till Skogstibble där det var Luciatåg som gällde. Shit vad bra vi var! Fika lite med Charlotta och Nils efteråt sen var det snabbt hem för att baka pepparkakor och lussebullar. För ungefär en halvtimme sedan, klockan 22.00 så var jag färdig. Titta lite på Brottskod försvunnen och nu borde jag verkligen sova.

Puss!

Inga kommentarer: