fredag 7 december 2007

Taggad?

Julia är på gång! Lite klassfolk åker till London inatt och snacka om att folket är taggade! Det planeras och skriks och pratas, förväntningarna är stora.
Jag, Karin och Ulrika ska inte med. Vi ska ikväll satsa på massa annat mys istället. Först ska vi köra på Mcdonalds-drive in! Karin har ju tagit körkort!! Sen ska det bakas och sen är det Idol-final! Jag är fett taggad!

Helgen i övrigt innehåller jobb på EP. Jag ska bevaka Lag-SM i dans och Pepparrotsbuggen, spännande, jag som kan allt om dans, fett taggad helt klart!
Luciatåg imorgon kväll. Det blir mys, jag kan min dikt som jag ska läsa och Charlotta som ärLucia har taggat till ordentligt, övat med krona och sång på hemmaplan.

Pengar är ett evigt problem. Jag fick inte den beräknad lönen den här månaden. Helt klart rätt månad att inte få en beräknad lön på. Jag har planer på för dyra julklappar så vi får se om det räcker till alla... Men det är tur att jag kan låna pengar av mig själv i alla fall, men jag tar hög ränta.

Ha en trevlig helg allihopa! Ha det grymt trevligt i London folket, vi ses på onsdag och då har ni mycket att berätta.

Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh, jag önskar jag kunde vara med på erat mys det låter urmysigt! Varför ska allt alltid krocka? Och jag är faktiskt illgrön av avundsjuka över dem som ska till London puh

Anonym sa...

tihi, vi ska ha det awesome. <3 och grattis till biobiljetten förresten. ;D

Anonym sa...

yaaaay o skoj var det minsann!!!:)