lördag 26 juli 2008

Kaos

Det här är inte bra!
Var ute igår, igen. Fyra gånger på två veckor och ingen baksmälla this far. Igår var en trevlig kväll med lite för mycket förfriskningar. Allt var lugnt och väldigt kul i stort sett hela tiden.
Men jag har tappat bort min nyinköpta telefon och min kamera! Telefonen är liksom bara en vecka! Jag blir riktigt arg! Grejen är att den låg i väskan hela tiden, jag kollade efter den konstant men någongång, någonstans försvann den! Jag sätter mitt hopp till att den ligger inne på People någonstans. Annars måste min försäkring täcka detta, det sa karln i affären i alla fall.
Sen var det riktigt jävla dåligt att jag och Karin skiljdes ifrån varandra. Pojkar började bjuda på dricka åt alla håll och kanter och då är det inte läge att skiljas åt. Och jag hoppas att allt löser sig för henne nu! Min älskade Karin!
Sen måste jag tacka Tintin, en tjej jag träffat en gång tidigare som hjälpte mig en hel del igår! Hon lär kanske inte läsa det här men jag tackar henne i alla fall, himla fin tjej!
Idag borde man verkligen ligga ute och sola och bada men jag finner ingen ro just nu. Jag måste veta hur det går med min telefon först. Jag blir ledsen alltså! Det här håller verkligen inte! Nu är det avgiftning som gäller, i alla fall i minst en vecka! På en vecka har jag förtärt mer alkohol än vad jag har gjort i hela mitt liv och det håller som sagt inte längre! Jag vill ha min telefon!

Puss!

Inga kommentarer: