lördag 19 juli 2008

Pirater och minnesluckor

Då var det avklarat. Första och andra utgången har skett. Två utgångar som skiljer sig väldigt mycket åt, men båda har varit trevliga. Men vi bör nog till att börja med lägga fokus på den första utgången, så gott det går i alla fall. Jag tror nästan att jag kanske ska ta det i punktform till att börja med i alla fall.

- Förfest hos Karin, massa lockande av hår, piratutklädnad, en massa folk och lite Singstar.

- Ner till People och Happy Hour, intag av alkohol i för högt tempo. Tack till alla som bjöd, även om jag inte minns det!

- På People, träffa folk, dansa, ramla, umgås alldeles för lite med folk, en blank timme, promenera och dricka cola med Jennifer, komma in igen trots för onyktert tillstånd, börjar klarna lite men försvinner lite igen.

- Ta ut sexuell frustration på en massa kompisar som fick höra samma sak, mååånga gånger om.

- Till Subway och ramla, till Max och beställa något, tydligen cheeseburgare och pommes. Börjar klarna igen.

- Gå hem, sjunga, dansa can-can och gå balansgång på vägstrecken.

- Komma hem, dricka vatten, somna som en sten.

- Vakna, ingen baksmälla, mer vatten, sova igen, äta kebab (!), äta mjukglass, köpa telefon, shoppa åt Oliver, fika, Mamma Mia-bio, hemma vid 23.30, laga falukorv och makaroner, somna.

Där är utgången och dagen efter i punktform. Tilläggas bör att jag har världens bästa kompisar, skavsår och en jävla massa blåmärken (upptäcker nya hela tiden, det senaste är ett långsmalt som går längs med vänsterskinka). Jag är glad att jag hade kul, för det hade jag. Men jag hade velat dansa mer (utan att ramla och skämma ut mig) och pratat mer med alla folk som hade kommit dit för min skull. Jag tror inte på att ångra saker men helt enligt planen gick det kanske inte.

Tack till alla som stod ut med mig helt enkelt och plus i kanten till alla som satsade på pirat!

Andra utgången var igår. Vi kom in på BJ, 20 årsgräns till trots, dansade, pratade och chillade, snylta mat och taxi hem. Nu ska jag snart göra pannkakor och köpa massa godis!

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh :D måste göras om min käre vän ;)