fredag 27 februari 2009

Dag ett!

Nu har det börjat. Och aldrig har jag upplevt en bättre förstadag. Det går nog inte att sätta ord på det här heller.
Men jag har tränat dubbelpass på Friskis. Köpt in massvis med nyttig mat. Ätit godaste tonfisksalladen till middag, fruktsallad till lunch. Nu dippar jag paprika i guacamole framför Så ska det låta. Så här vill jag ha alla mina dagar! Och det ska jag nu sträva efter. Och klara av också!
Imorgon tar jag tag i lägenheten och får den renstädad. Organisation på mina papper och sånt ska det bli också!
Sen ska jag köpa skor. Och titta på Melodifestivalen hemma hos Jennifer.

Morgondagens motion blir promenad till stan.
Morgondagens meny ser ut som följer:
Frukost: Naturell lättyoughurt med hemmagjord müsli med linfrön, dinkelflingor, russin och torkad ananas.
Lunch: Tonfisksallad
Middag: Ännu oklart (antingen hos Jennifer eller så blir det tonfisksallad till middag och något annat lätt till lunch)
Snacks till Melodifestivalen: Torkade aprikoser.

Jag har börjar flagna massor. Det tycker vi inte om. Men jag har storhandlat på Body Shop idag och hoppas att det ska hjälpa mig lite.
Men som sagt, nu blir det fokus på Så ska det låta!

Puss!

1 kommentar:

Michaela Rosendal sa...

Vilket friskis tränar du på? Jag har också börjat hård träna :) Kanske ses någon dag om du hänger på Väderkvarn.