onsdag 11 februari 2009

Det vänder

Nu vänder det verkligen på riktigt. Idag har jag haft en riktigt jävla härlig dag. Det känns väldigt skönt.
Mötet gick bra! Nu är det spänd väntan till i början på mars som gäller. Men det passar mig alldeles utmärkt för om mindre än en vecka nu så åker jag och Malin till Goa och då blir det perfekt att komma hem till lönen och ett efterlängtat telefonsamtal.
Annars har jag gått på stan länge idag. I Stockholm alltså. Hittat mig en massa fynd och ändå bara gjort av med 72 kronor, presentkort och rea är grejen! Alltså tjejen är nöjd! Åt kinabuffé med härliga vänner också. Och på fredag ska jag se lite Snook. Livet leker igen. Det är en oerhört härlig känsla! Även om det alltid är något som kommer saknas så känns det inte lika hopplöst längre!

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter superbra, min vän! Jag hejar och hoppar för att samtalet i mars ska vara positivt! Men mars är ju en bra månad (jag fyller ju 20) så det kommer bli ett bra samtal!