tisdag 10 februari 2009

Måste-tack

Det börjar kännas som att det vänder nu. Förra veckan var verkligen botten. Jag väljer att skylla på PMS och inför-PMS. Känslan som jag hade i magen hela förra veckan var allt annat än behaglig. Och den var verkligen inte Therese!
Efter Goa kommer jag att vara helt återställd, jag kan bara känna det.
Alla mina miljoner bollar är i luften igen också. Skulle jag inte ha mina bollar vet jag inte vad jag skulle göra. Hade det inte varit för alla måsten hade jag inte gått upp ur sängen de senaste månaderna. Så just idag tackar jag alla måsten!
Morgondagens måste är att:
1. Duscha
2. Gå till stan
3. Åka till Stockholm
4. Hämta visum
5. Åka till ett möte
6. Träffa Malin och lämna pengar
Sedan följer diverse middagsplaner men de ser jag inte som något måste.

Idag blev jag även vän med min mamma på Facebook, vet inte riktigt om jag känner mig bekväm med vad hon kan få reda på genom den sidan. Men skitsamma! Det är lite kul också.

Puss!

1 kommentar:

Pokus sa...

HAHAHA! "Idag blev jag även vän med min mamma på facebook" vilken UNDERBAR mening! ^^