lördag 28 februari 2009

Lyx!

Världens härligaste ansiktsmask befinner sig just nu i mitt ansikte. En chokladmask! Den luktar som riktig choklad. Det känns som att kleta chokladkräm i ansiktet. Helt underbart!
Ska nog smörja in mig en hudkrämen som luktar körbärsblom när jag tvättat bort masken. Numera är mitt liv fyllt av vardagslyx, så det så! Mitt livs bästa frukost åts idag också. Hälsofil med torkad ananas, äpple, linfrön och dinkelflingor. Mumma!
Nu ska saker sättas in i pärmar! Mina kära pappershögar är ett minne blott.
Och solen skiner idag! Det innebär promenad! Sen vill jag köpa nya klackskor idag och det tänker jag göra.
På så många nivåer kan mitt liv inte bli bättre känner jag.

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

lägg upp bilder ifrån goa kvinna!! :D

Anonym sa...

yeeey:) man mår faktiskt mkt bättre av att äta nyttigt och ha det städat omkring sig:D plus att det är fint väder:D min ansiktsmask var skitbra! man blev helt silkeslen och fräsch om fejjan:D