måndag 16 februari 2009

Gäsp!

Jag är ganska trött. Efter en heldag på EP var jag inte hemma förän 00.00 igår. Natten till igår sov jag ju kanske en och halv timme eller så, en aning trött var jag där på slutet kan jag ju påstå. Imorse var jag uppe 7.45 för att tvätta och packa. Gud vad man alltid packar med sig för mycket. Men som sagt, sömnen ligger ganska mycket back, det vill jag lova. Idag jobbar jag på EP också, är hemma till 00.00 igen och ska upp klockan 06.00 imorgon för att jobba på hemtjänsten till 13.45, för att direkt efter det åka till EP igen och inte vara i Uppsala förän typ 23.30, och då ska jag ta mig till Knivsta för typ 03.00 rullar vår skjuts till Arlanda! Då blir det hejdå Sverige i åtta dagar! Så förbannat skönt!
Då gör det ingenting om jag är sliten. Åtta dagar ska det vilas upp. Dock är jag nästan ganska riktigt förkyld nu, men det gör ingenting heller. En förkylning dödar en inte.
Nu ska vi se om jag hinner en fika med Virve. 12.15 går bussen till Enköping. Det är om två timmar.
Sedan ett tillägg. Det är bra att plocka på sig nya saker att älta, då blir det lättare att släppa gammalt groll.

Puss!

Inga kommentarer: