söndag 8 februari 2009

En liten bit ifrån

Ölflaskan var borta i torsdags tänkte jag bara börja med att informera. Mensvärken försvann i och med en Ipren-tablett, sen kom den inte tillbaka. Får jag sån mensvärk igen blir det antingen könsoperation eller p-piller.
Karin har varit hemma i helgen. Även om det knappt kändes som hon varit borta när hon väl var hemma blev det så tydligt att hon ändå varit borta. Småsaker som liksom blir tydliga att man hela tiden saknar när hon är borta. Men nu skaffar flickebarnet comviq och alla blir överlyckliga! Och man märker på Karin hur bra hon mår över att göra det hon gör och det gör mig så oerhört glad, verkligen rakt igenom underbart lycklig liksom.
Annars så är Paula snart på väg till andra sidan jordklotet. Jag jobbar och pluggar. Ett viktigt möte väntar på onsdag. Och det är nu nio dagar kvar till Goa. Samma datum har en random spåkvinna på Internet påstått att en väldigt viktig period i mitt liv börjar. Och det kunde inte kännas mer rätt för tanken är att det Nya Livet börjar i och med Goa.
Så är det.

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

:D en helg är alldeles för kort tid! längtar tills nästa gång vi ses:D
Du o malin behöver verkligen den här semestern hoppas den ger det ni förväntar er:) och att den blir superkul!!:D men det blir den ju såklart:)
den där spåtanten verkar ju värsta braa! vilken sida var det du gick in på?
pusss<3