onsdag 11 februari 2009

Hela världen är så underbar om man är korkad, tom och glad

Det snöar. Jag som hade tänkt gå. Det tror jag att jag hoppar. Man vill inte se ut som en blöt hund direkt. Speciellt inte en dag som denna.
Jag tror att jag har hittat en bra outfit. Inte för att den egentligen ska spela så stor roll. Men det gäller ändå att man ger rätt intryck men samtidigt inte ser ut som man har satsat.
Idag är målet att jag ska utstråla ungdomlig erfarenhet och självsäkerhet. Jag ska ha stenkoll på allt. Potential. Jag känner mig faktiskt välförberedd. Men det här med förväntningar. Klart börjar de växa fram men det får dem inte göra. Jag räknar inte med någonting, så är det. Jag vet ju egentligen inte vad dagens möte faktiskt innebär så det är bara att ta det som det kommer.
Men hoppas kan man alltid göra.
Nu är det VÅGA VILL KAN för hela slanten!

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte/tänker på dig och höll tummarna!

Anonym sa...

hur gick mötet???