söndag 1 mars 2009

Sonntag

Morgonen inleddes med ytterligare en underbar frukost, typ samma som igår men med banan istället för äpple, sen så tillsattes lite bladspenat på det grova brödet.
Sen blev det en uppfriskande promenad i solskenet innan det var dags att åka till jobbet.

Så otroligt tråkigt om den här bloggen från och med nu bara skulle kretsa kring mina matvanor och träningsvanor! Därför lägger jag nu in lite annat smått och gott också.
Idag har jag fått äran att åka på handboll. Det är inte ofta min kollega släpper det till mig, då han själv är ex-handbollsspelare. Men hur som haver. Jag har tidigare nämnt min chefs son som spelar handboll, honom kan jag då idag spana in återigen. Jippi, liksom! Frågan är om jag får ta redaktionsbilen... Det är ingen lång sträcka att gå, men det skulle vara skönt att köra lite. Det är kallt ute! Dessutom ska jag befinna mig i hallen i typ sådär fyra timmar. Det är dubbelmatch som gäller.
Nu blev ju dock det här inlägget väldigt tråkigt ändå. Det borde börja hända saker i mitt liv känner jag. Det är i och för sig första mars, det betyder att ett viktigt telefonsamtal förmodligen börjar närma sig.
Men jaja, eftersom jag jobbar, finns det en risk/chans att jag återkommer.

Puss!

Inga kommentarer: