måndag 2 mars 2009

Montag

I duschen idag såg jag i stort sett hela mitt solbrända bröst försvinna. Ack så tragiskt. Nu har jag bruna ben, bruna armar, brun mage, brunt ansikte och ett helblekt bröst. Illa!

Annars har jag inget att klaga på just nu. Jobbade mellan 7.30-13.00, pluggade en snutt därefter, för att sen gå och träna.
Just nu har jag en uppgift där jag ska personresearcha om Fredrik Reinfeldt, det kan faktiskt bli ganska spännande. Ska ringa Skatteverket imorgon och sen ska jag kolla upp om karln har fått några p-böter i sina dagar.
Något annat väldigt roligt hände idag. Jag fick ett mail från en elev från mitt kära ex-gymnasium. Några stycken vill träffa mig och se EP. Visst kände jag, och nu ska de hälsa på Enkan på torsdag och jag ska låtsas jobba intensivt.
Snart är det fredag också. Då blir det party! Måste påminna mig själv om att jag ska införskaffa de sista födelsedagspresenterna innan dess!

Puss!

Inga kommentarer: